Administratief Medewerk(st)er

Als Administratief Medewerk(st)er bij ABC Security Systems ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, verwerken en vastleggen van gegevens met betrekking tot werkbonnen uit storingen/onderhoud en projectadministratie. Je controleert en verwerkt inkoopfacturen. Je factureert op basis van uitgevoerde werkbonnen en specifieke klantafspraken. Je ondersteunt de verkoopafdeling en zorgt ervoor dat de administratie van projecten en klantinformatie op orde is. Je werkt nauw samen met onze contractbeheerders en werkvoorbereiders. 

Wat bieden wij?

  • Een veelzijdige en afwisselende functie binnen een dynamische organisatie.
  • Een collegiaal team waarin samenwerking en open communicatie hoog in het vaandel staan.
  • Goede arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
    Salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring (op basis van fulltime: €2800 tot €4150).
  • 25 vrije dagen en 13 ADV dagen (op basis van full-time).

Wat breng je mee?

  • Ten minste MBO 4-niveau, bij voorkeur met een administratieve opleiding of cursus.
  • Ervaring met Microsoft Office en ERP-systemen, ervaring met Syntess is een pré.

Competenties:

Plannen en organiseren: Je kunt doelen stellen, prioriteiten bepalen en de benodigde acties en middelen in kaart brengen om deze te realiseren.
Communicatieve vaardigheden: Je brengt informatie duidelijk en begrijpelijk over, zowel schriftelijk als mondeling.
Klantgerichtheid: Je hebt de wensen en behoeften van onze klanten in kaart en handelt hier adequaat naar, met inachtneming van de kosten en baten voor de organisatie.
Aandacht voor details: Je hebt oog voor detail en weet consistent om te gaan met administratieve gegevens.

Jouw taken:

In de rol van Administratief Medewerk(st)er ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, controleren en registreren van werkbonnen in ons ERP-systeem (Syntess). Je verwerkt inkoopfacturen en zorgt voor facturering op basis van uitgevoerde werkbonnen en specifieke klantafspraken. Daarnaast ben je bezig met het bijhouden van projectadministratie, zodat de projectleider en servicetechnicus altijd op de hoogte zijn van de voortgang.

Je ondersteunt de commerciële afdeling door onder andere het verwerken van onderhoudsrapporten uit meerjarenonderhoudsplannen (MJOP) en verricht secretariële werkzaamheden zoals het plannen van toolboxen en andere repeterende afspraken.  

Als eerste aanspreekpunt voor administratieve vragen, stel je overzichten en rapportages op en bereid je jaarlijks indexaties voor, zodat de begroting met marktconforme kengetallen kan worden opgesteld. 

Ben jij de Administratief Medewerk(st)er die ons team komt versterken?
Vul onderstaand sollicitatieformulier in of stuur je CV met motivatiebrief naar geert@abchekwerk-security.nl, t.a.v. Geert van Veldhoven.

Acquisitie op deze  vacature word niet op prijs gesteld

ABC Security Systems

ABC Security Systems BV is een landelijk opererende organisatie, gespecialiseerd in het plaatsen, onderhouden en verlenen van 24/7 service voor hekwerken, poorten en de automatisering daarvan.

Wij werken vaak overkoepelend voor de de regionale vestigingen van ABC, met als doel de veiligheid en werking van onze systemen landelijk te garanderen.

 Ons team bestaat uit circa 15 medewerkers, waarbij de Administratief Medewerker een essentiële rol speelt in de ondersteuning van zowel de operationele afdelingen als de verkoop afdeling.

We zijn onderdeel van een
landelijk netwerk van ABC’ers.

Met 17 ABC Hekwerkbedrijven in Nederland, België en Duitsland zijn we altijd dichtbij.

Deel deze vacature:

Onze sollicitatieprocedure

Solliciteren of vragen over deze vacature?

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Een landelijk netwerk met
een persoonlijk en sterk regionaal karakter

Gratis advies of vrijblijvende offerte aanvragen
* verplicht veld

Montage info (Waar wordt het project geplaatst?)